Kızlar pazartesi günü doğum olacak inşallah… hala inanamıyorum çok heyecanlıyım pazar akşamı nasıl uyicam:(
Bende taşikardi çıktı normal doğumu çok istiyordum ama bu yüzden spinal anesteziyle sezeryan olucam, dualarınızı esirgemeyin🙏🏻 Tecrübesi olanlar paylaşırsa çok sevinirim. Özellikle uyuşukluk ne zaman geçiyor süt geliyor mu? Bu gibi konularda🙏🏻