Nebahattt 14. Haftada doktorum bişeyler çaktı ama söylemedi değişebilir henüz söylemem erken dedi. Anlattı bize nasıl olması gerektiğini kızda da erkekte de. Anlattığına göre kız fibi gözüküyordu. 16. Haftada gittiğimde kesin kız olduğunu söyledi. 💓💗💞