Kızlar merhaba sezaryan olalı 17 gün oldu sütüm hemen geldi problem yoktu güzelde geliyordu bugün sütüm resmen azaldı 10 ml sağdım hep uyaran gönderiyorum su içiyorum bol bol hurma incir yiyorum ne zaman düzelir yada kesilir mi bebeğim küvezde emziremiyorum da olsa zaten bunu yaşamazdım sanırım kendi emerdi sütümde azalmazdı inşAllah tamamen çekilmez napcam ben ?? 😢