Öncelikle merhaba bugün hastane çantamı hazırlıyorum koyduklarımı yazacağım lütfen eksiklerimi söyler misiniz ? Allah izin verirse sezeryan doğum yapacağım. Doğumdan sonra odaya çıkınca neler oluyor ? Duş alabiliyor muyuz ? Üstümüze başımıza ne kullanmamız gerekiyor ? Kimisi sütyen takamazsın diyor, kimisi külot giyemezsin diyor yardımcı olur musunuz ?
Hastane çantası
Bebek için 4 takım
20 adet bez
Islak mendil
Biberon
Emzik
1 müslin battaniye , 1 normal battaniye
Hurma , zemzem
Pişik kremi
Kendim için ise 1 gecelik takımı 1 elbise pijama
Taç terlik
3 adet külot
2 adet emzirme sütyeni
1 adet normal 1 adet pedli atlet
Depend
Gümüş kapak
Göğüs kremi (yara için)
Tarak
Çorap