Damla6116 Merhaba arkadaşlar ben ilk kez gebelik yaşıyorum . Şu an 18. Haftadayım ama belirgin bir tekme vs algılayamadım . Acaba hissedip de anlamıyorum mu yoksa erken mi bilen birileri varsa cevaplar mısınız? Teşekkür ederim 😊
Honeyss Damla6116 Cnm daha erken olabilir minik minik oluyor zaten 20den sonra net hissedilir diyorlar :)
Gokce71 19+5 de hissettmiştim ilk hareketini 21+2 de de net olarak hissetmeye başladım. Ama bazı gebeler 22 haftaya kadar hissetmiyormuş.