Arkadaşlar 15.haftadayım bazen karnım yani kasıklarım sertleşiyor pıt pıt kalp atışı duydum sanki bugün de ben bebek büyüdü sanıyorum ki inşallah öyledir . Doktorumu bilgilendirdim bebek hareketi olabilir progestan iç dedi böyle olan varmı ilaç içmek istemiyorum 😢