İyi akşamlar arkadaşlar bir sorum olacaktı. Şeker yükleme testinden sonra neler yaptınız? Ne yiyip ne içtiniz veya ne yemeyip ne içmediniz? Bebeğinizin hareketlerinde bir azalma oldu mu? Şeker yükleme testinden çok şükür bir sıkıntı çıkmadı. Cevaplarınızı bekliyorum.