eminekcr ne kadar saçma bir yorum olmuş. Ben yaptırdım riskli çıktı ama aldırmayacağım başka bir şeyde yaptırmayacağım. Sırf sonucunuz iyi çıktı diye konuşmak ne kolay sizin için ! Gerçekten riskli çıksaydı demek hemen gidip aldıracaktınız öyle mi ? Hani çocuğu zor bir hayat bekliyor o yüzden çok kararsız kalır insan vs deseniz belki sizi anlardım ama her gün onu görüp üzülmek vs ve cevrede saglıklı bireyler olsun derken ? Siz yarın öbürgün çocuğunuzda sonradan bi orizm falan gelişse herhalde sokağa bırakacaksınız pes doğrusu sizin gibilerine!