Arkadaşlar hamilelikte süt gelebileceğini biliyordum. Benim 4-4buçuk aylıkken gelmeye başladı. Hala devam ediyor. Sol memeden daha çok geliyor sağ daha küçük ve ondan daha az geliyor diğerine göre. Doğum sonrası hamilelikte sütün erken gelmesi nasıl bir etki yaptı yapar? Doğumdan itibaren sütüm hemen gelir mi böyle olduğu için? Bir de ilk kolostrum dediğimiz süt geliyorya benim gele gele doğuma kadar sanki o biticek sütüm normal süt gibi koyulaşcak diye endişe ediyorum. İlk gebeliğim bu konuda tecrübesi bilgisi olan aydınlatabilir mi beni? 😊