Bezelyeninannesi canım kendimden biliyorum hamileler gribi çok daha ağır atlatıyorlar bence bir KBB doktoruna git onun vereceği ilaçlar seni çok rahatlatır ama kbbnin yazdığı ilaçları kullanmadan önce kadın doğum doktoruna sormayı unutma çok geçmiş olsun 🙏