Nerminn Kızlar salı doktora gttim yumurtan catlamıs dedi salı gunu kan testi istedi negatf cıktı dun aksamda her lavobya gttikce cok az kan gelmeye basladı sadece lavobya gidince oluyor acaba yerlesme olabilirmi doktorun asistanına sordum adette olabilir tutunmadaa dedi ama adet gunum 9 gun gecikti insallah bebis tutunuyordur
Mnksrce Nerminn inşallah canım hakında hayırlısı neyse o olsun benim şuan 9 haftalık ama pazartesi günü kürtaj olcak bebek gelişmemiş kalp atışlarını duyamadik
Nerminn Mnksrce gecmis olsun canım bende 26 haftalık bebegimi kaybetm bi gun yasadı sadece uzulme Allah sabredenlerle beraber 🙏 insallah canım hakkımızdq hayırlsıı herseyin
Mnksrce Nerminn çok zor tabikide rabbim sabır verendir onun için bu kadar güçlüyüm zaten rabbim razı olsun