Rabiss34 ikili test yaptirmak istiyorsan 11. Haftanda git testini yaptir sonra 3 lu tarama testi var ben yapmadim onu yapmak istemedim oda 15.haftada basliyor diye biliyorum doktorlar sana soylemez sen sor ne zMan gelmeliyim ne yapmaliyim diye onlara kalsa sus puslar 😃😃