Sunshine__ ben mama da biberon da koymadım bebeğimi emzirmeye çalıştı sürekli tabi direkt emmedi ve mama lazım oldu onu da hastanede yapıp veriyorlar zaten enjektör ile verdik oğluma meme reddi yaşamamak adına bence özellikle ilk zamanlar kesinlikle biberon verilmemeli