Ben extra yatak almadım. İçine su anlık reflü yatağı kullaniyoruz zaten. Sonrasinda da altina biraz takviye atıp üzerine kendi yatağını koymayı düşünüyorum. Oda yaptık zaten montessori yatağı var. Biraz büyüyünce yanımda yatar, sonra da odasına alıştırırım diye düşündüm.