Elifalnk1 genel anestezi doktor onermemisti , çünkü verir vermez kesmeye basliyorlarmjs bebeğe geçme ihtimali varmış, ben aşırı korkmama rağmen spinal oldum ve çok memnunum, hiç ayilma derdi çekmedim , kızım doğar doğmaz gördüm , ilk ağlamasını duydum . Tarifi yok bu duygunun