Papatyaa34 Kızlar isteye bağlı olarak sezeryan oluyorum 1 saat sonra doğuma alıcaklar korkuyorum lütfen dua edin bol bol belden uyuşturmalı olacak
ozley Papatyaa34 hiç korkma bebeğini gördüğün o an her şeyi unutacaksın 🥰 Sağ salim kavuşun inşallah.
aysenurtorunn Papatyaa34 şuan 36 haftamdayım ayakta kalmaktan ödemleşen ayaklarımı dinlendiriyorum oturdugum yerde tüm dualarım sizinle 💕🙏🏻
Drnrabn Sagsaglim bebeğine kavuş inşallah canım sende bize bolca dua et bizde hayırlısi ile alalım kucağımıza