1prensesannesi__ buraya bakınca sanki tüm dünya ya hamile ya da hamile kalmaya çalışıyo gbi geliyor daha cok gaza geliyosun🤣🤣 ben cuma yapacağım canım, cuma günü negatifse dönmez daha da zaten. Mart ayında gebe olduğumda adetten iki gün önce görmüştüm silik çizgiyi. Cuma akşam üzeri, iş çıkışı yaaprım atarım sonucu sana.🌸 umarım istediğimiz gbi olur ve doğum günü hediyemiz olur☺️