Merhaba kizlar…çok üzgünüm..6haftalik hamileyim..dün doktora gittim bebeğin kalp atişlari az dedi (113) idrardada protein yüksek çıktı🤦 doktor 10gun yatmami hiç bir iş yapmamami ve yediklerime dikkat etmemi söyledi…bu arada kahve rengi lekenme şikayetim ve alt karnımda sancılarım için doktora gittim…benim gibi olan varmı aranızda?neler yiyorsunuz nelere dikkat ediyorsunuz?ilk aylarda böyle olup sağlıkla bebeğini kucağına alan varmı?