Kızlar herkese merhaba kafami karıştıran bir konu var🤔🤔🤔 doğum öncesi iznine ayrılmak istiyorum doktordan bunun için çalışmayacağıma dair bir rapor alıp muhasebecime vermem gerekliymiş asıl sorum şu ki bu raporu 31+0 ile 31+6 günler arasında mi almam gerek yoksa 32+0 sonrasi mi bilgili olan annelerim siz nasil yaptınız bana da anlatır mısınız