Merhaba kizlar, ben su an 35 haftamdayim 2 hafta sonra sezeryana yazildim amma dunden beri belimde arilar var, sanci ve karin sertlewmesi ise haftalardir var bende, awaqiya doqru basqi falan hepsi doquma isaret biliyorum amma belde arim dunden beri bawladi. 2 haftadan cavuk doqum yaparim diye korkuyorum sormak istediyim wuki belde arilar doqumdan ne kadar once bawliyo?