blackeagle Eşim de öyle ya. Ayva istiyorum gidiyor her meyveden 2şer 3rr alıp geliyor. Dolapta dursun canın çekince ye diyor. Biraz abartma huyu var 😄 geçen sabah ağladım iyice şiştim diye kızıyor bana abartıyorsun sen şişman bile değilsin diyor. Dünya üzerinde şişman olmadığımı düşünen tek insan😄 ben yememeye çalışıyorum yani baya da engel oluyorum kendime. Tatlıları falan hayatımdan çıkardım. Şekerin sınırdaysa lütfen çok dikkat et. Yememeye çalış hamurişlerini tatlıları falan hatta meyveyi bile kontrollü ye. Çok zor ama napalım şişmanız zaten 😅