idalinsesi Suni ile gelecekmiş bebişimiz doktorumuz bugün yatışı verdi damar yolumuz açıldı nstye bağlandık sancımız yok kızçem çok nazlı çok 🥲 dua edin bana sağ salim hızlıca alayım kızımı suni ile doğum yapan var mı aranızda
Kubracigimm idalinsesi Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🙏 bende 39+5 te suni sancı alarak doğum yaptım. İçinizi ferah tutun her şey güzel ilerliyor sancılar sıklaştığında da bebeğinize bir adım daha yakın olduğunuzu düşünün. Hep söylerlerdi inanmazdım ama gerçekten kucağınıza alınca her şey bitiyor. Doğumhaneden yürüyerek kucağımda bebeğim ile çıktım ben 🥰
Aylinsevim idalinsesi bizde 39+5 oglumla beklemedeyiz sancim olmazsa 41 de suni sancı vereceğini soledi doktorumuz😑🫠
Hummm idalinsesi Ben de bugün 39.haftaya geldim sancılar başladı.Allah hepimize kolay sağlıklı doğumlar nasip etsin.🌸 Sümmes sebile yesserah duasını okumanızı öneririm.
Ece_burhan Benimde ne sanci ne nişan dogum belirtisi yok bugun kontrole gittim agustosun 3 ü banada suni verecekler herhalde normal dogum gozukuyor suan icin insallah tek avazda kurtulursun rabbim kolaylik saglar sen bebegine odaklan 😊