MomHapyy Bayanlar böyle bi durum yaşayan var mı? 34+3 haftalığım sol kolumun altında şişlik oldu ilk defa süt bezesi olabilir dedi bi yakınım normal bir durum mu
Bernnnaaaa MomHapyy doktora bir sorun derim herhangi birşey çekemez hamile olduğunuz için ama burada yalnış yönlendirmeyelim sizi
CemrePektas MomHapyy lenf bezleri olabilir. Enfeksiyon kaynaklı ya da kullanıma bağlı şişmiş olabilir
Musra MomHapyy aynısını benim için de söyledi koltuk altında meme oluşmuş dedi meme ultrasonu çekilmiştim hatta dediki bu şişliklerden süt bile gelebilir korkma dedi
umut123_ MomHapyy aynı şekilde benimde sol koltuk altım göğsüme kadar şişti. Sizde ağrı var mı dokununca. Ağrılı şişlik oluştu çünkü tetanoz aşısından sonra oluştu. Süt mü acaba enfeksiyon mu merak ediyorum bende
thsz13 göğüsteki damarlar kanallar vs süt salgılanması için genişlediğinden ötürü olmuştur muhtemelen korkulacak bi şey değildir ama doktor da yorumlasın tabi
Busra063606 MomHapyy iki koltuk altimda oyle korkulacak bsy yok dedi sut biriktikce siser seni rahatsiz etiginde grl alalim demişti
Baharoloji MomHapyy merhaba bende de olmuştu ancak doğumdan sonra ilk hafta içinde sanırım ne olur ne olmaz usg ile bakılmıştı zaten zararı yok bence mutlaka baktırın