Kızlar 16 haftalık hamileyim hamile kaldığımda 5 cm kistim vardı en son 7 cm oldu 2 hafta önce devlette kontrolüm vardı kist duruyor dedi ama ölçmedi sonra ben tatile geldim ağrım oldu 2 3 gündür artık dayanamadım bugün doktora gittim kisti göremedim patlasa sıvı birikir ama ben kisti göremiyorum radyoloji doktoru detaylı ultrasonla tüm karnına baksınlar dedi o da daha pazartesiye randevu verdi eee bu kist nerde ? Ağrımın nedeni böbreklerimdeki genişleme olduğunu söyledi sol tarafta iyide bebek sağda o kadar büyük değil ki sol böbreği etkilesin kistten dolayı büyümüş olabilirse eee kist nerde of kafayı yiycem pazartesi kendi doktoruma randevu aldım geri dönmek zorunda kaldık bugün ya da yarın yola çıkacaz tek isteğim ağrımın olamaması