Ay ne cahilsiniz kusura bakmayında hekimin kadını erkeği olur mu mahremini açıyorsun kadında olsa erkekte olsa insan çekinir ama bu durum başka ben devlet hastanesine gidiyorum doktorumda erkek işinde çok iyi operasyonları çok başarılıymış o nedenle tercih ettim..