yasemin9222 benim kana bakarak vermedi, idrar tahlilimden direkt enfeksiyon diyerek verdi. bir kere daha olmuştu o zaman toz tek kullanımlık vermişlerdi neye göre bu sefer antibiyotik verdi bilmiyorum ama sağlık ocağındaki doktorum yazdı, kadın doğum doktoruma da sordum, hatta eczacıya tekrar sordum yanlışlık olmasın diye hepsi onaylayınca o şekilde kullandım zaten hamilelikte kullanılan ilaçlar olduğunu söylediler içmemek daha tehlikeli olabilir yani