Zeynepz ilk doğumda benimde suyumu ebe patlattı ama olması gereken yazdığım gibi ona kalırsa 8 cm açıklıkla kalıp ilerlemeye sezaryene dönen dopumda var suni sancıyı bile 8cm de kesiyorlar prosedür böyle ama doktordan doktora işleyiş değişiyor yada suyu gelipte açılması olmayanlarda var yada suyu hiç patlatmayıp açılması 10 cm e tamamlanıp amniyon kesesiyle doğum yapanlar var