Bende 36+5 ama doktorum bir hafta önde diyor iç sancılarım var bakalım ne zaman gelicek bebişimiz ama agrılar felaket bacak sırt ve son zamanlarda kaburga agrısı cok olustu ne oturabılıyorum ne yatabiliyorum bir an önce bir avazda saglıkla bebişlerimizi kucagımıza alalım inşallaj