Annebebis Kizlarr 26+5 haftamdayim diş tedavisi yaptırdım doktor klamoksin verdi, kadın dogumcumda onayladı ama ben yine de elim gidip içemiyorum aranızda kullanan var mi?
Kediannesi1 Annebebis doktorunuz onay verdiyse içmelisiniz dişiniz enfeksiyon kaparsa daha kötü sonuçlar olur geçmiş olsun
Hil7889 Annebebis dr larınız onayladıysa içinn 🙏🏻 ben de kullanmak durumunda kaldım başka bir marka antibiyotik ama dr enfeksiyon daha zarar verir dediği için gönül rahatlığıyla kullandımm☺️ geçmiş olsun 🌸
Annebebis Kediannesi1 yaa açıkçası ben de kızardım doktoru onay verip hala buraya yazanlara ama doktorum herşeye evet diyen biri olunca tedirgin oldum açıkçası 🥴
Rfrshr Ben de kullanmak zorunda kaldım maalesef ama enfeksiyon mu antibiyotik mi ikileminde kalınca antibiyotik daha masum geldi 😢
Hil7889 Annebebis 15-16 falandı sanırım. Yirmilik diş ve yanındaki diş de aynı operasyonda çekildi. İçmeme rağmen hafif apse yaptı maalesef sonrasında gargara eklendi. İhmal etmeyin derim 🙏🏻 suanda 34+0 ız cok şükür bir problem yaşamadık 🌸💖
Annebebis _yfs_ offf ne zor bir süreç bu hamilelik sürekli bir tedirginlik halindeyiz Allah bir önce herkese sağlıkla bebeğini kucağına almayı nasip etsin. 2 gün direndim içmemek için ama içtim az önce bayaa apse yaptı sanırım ağrım var çok 😢
_yfs_ Annebebis çabucak geçsin Rabbim şifanı versin ben çok şükür bebişimi kucağıma aldım canım 2. Ayımız bugün bitti darısı senin ve diğer hamile kardeşlerimin başına sağlıcakla kucağınıza alıp güzelce büyütmek nasip etsin hepimize 🤲
Annebebis Teşekkürler hepinize içimi rahatlattıniz gerçekten ne zor şey annelik içgüdüsü Allah herkese sağlıklı doğumlar güzel evlatlar nasip etsin inşallah ❤️