@On-Fr-Tu Doktorlar çok acımasız olabiliyolar en kötüsünü söylüyorlar canım asla canını sıkma benimde ilk zaman 4 haftalıkken öğrenmiştim sadece kese vardı kesede çocuk gözükmüyodu zaten çok çok küçük bişey asla gözükmez daha sonralarda gözükmeye başladı şuan 18 haftalık.Aynı şekilde kalp atışı zamanıda bazı doktorlar katı oluyor duyamadım diğer hafta gel falan diyebiliyolar tabiki tedirgin ediyolar insanı ama doktorların her dediklerine kulak asmamak gerekiyor bence kesinlikle doktorunu değiştir bu şekilde tamamen her şeyi olumsuza yorucak belli yani seni yorar