Kızlar bugün çatlatma iğnesi olalı 13 gün oldu doktor 15 gün sonra test yap dedi dayanamadım bu sabah yaptım kaset testte negatif çıktı iğne etkisi geçti büyük ihtimal peki yükselir mi ? 2 gün sonra erken hamilelik testi aldım tekrar yapacağım ya da direk kan vereceğim