smsnsvr_momy Bebişlerinizin kilosu ve haftası nedir güzel anneler sohbet olsun 😊 Benimki 37.hafta 3100 gram 😊
naz_ozz smsnsvr_momy en son 34+2 de 2590 gr haftaya çarşamba randevum var bakalım ne kadar olmuş miiniş balığım 🤭
Semilk05 smsnsvr_momy 39+2 de 2700 doğum yaptım doğumdan 2 gün önce kontrole gittiğimde 3300 demişlerdi 🥴
Semilk05 etkafa plesenta ile yakındı bebeğim 30. Haftaya kadar zaten aşşa de duruyordu sonra yana geçti yakınlıktan dolayı yanlış ölçüm olmuştur dedi doktor
Freyan NurYm benim de 24 te 760 gr di.Bakalim 28 de kaç olacak 2 hafta sonra kontrol çok merak ediyorum.
Gamzebildikkk 37+2 3 kilo 50 cm doktor 300 gram aşagı yukarı olabilir bizim için her ikisinde de iyi bir kilo dedi 🌸
NurYm Freyan maşallah 🧿 peki sizede ileriden gidiyor iri bebek diyorlar mı? Boyumuzda kilomuzda haftasında değil diye sürekli söylüyorlar 🤦🏻♀️ bende diyorum bebeğimin babası da iri doğmuş ne yapayım diye 🤷🏻♀️