nimetemucin05 kubraayman Ayaz koymak istiyorum ama çok kararsızım 😫 isim çok güzel bende düşündüm eşim istemedi djjddjdjddjjd
NewMom__ kubraayman biz Eymen koymaya karar verdik Mirhan değil de Miran ismini koymak istiyordum bende eşim ağır isim dedi istemedi😂
arsamveannesi kubraayman bence guzel bende Mir ismini seviyorum Aram güzel birde İlya Ay Arsen de guzel 🫠 bunlar ozenle sectigim isimler ama kocam hicbrni istemedi baska isme karar verdik bizde
nimetemucin05 kubraayman her dediğime yaramaz olur diyolar 🤣🤣 ya erkek çocuğu bu illaki yaramaz olucak
Zehraanuurrr Benimde bulduğum isimleri eşim istemiyor. Bu ismi eşim buldu. Sizce Buğra mı Alpdoğan mı hangisi daha güzel
Deletedmom0071 Biz Kutluhan koyacağız erkek olursa ☺️ kızım da Bilgehan bence hanlı isimler çok güzel ☺️🌸