Ayse6616 aynen ole söyle ben yüklemeye girmek istemiyorum girdim kötü oldum.de.saflik ocağına 3 aylik seker ortalamasına baksın.sole rica et.orda zaten çıkıyor olup olmadığın arabada eczaneye açlık tokluk olctur parmaktan yeterli ben ole yaptım şükür birsey cikmadi