Bende kesinlikle külotlu çoraptan yanayım bana göre çok kurtarıcı oldu sıkar filn diyenler olmuş okuduguma göre ama gerçekten sıkmıyor evin içi iyiyse onu giydirin dışarı çıkarken de üstüne bi kat daha giydirildigi zaman kolaylık oluyo gittiğiniz yere göre üstüne giydirdiginizi çıkartabilirsiniz benim oğlum var çok rahat ettim inanın ikincisi için yine aynısını düşünüyorum. 1,2 külotlu çorap alırsınız 1,2 de tayt doğumdan sonra hangisi bebeğinize iyi olursa onunla devam edersiniz fikir vermek gerekirse