Tatlisanne benimde öyle hamile degilken de gaz sancisi cekerdim ayağımı azicikta usutsem hemen gaz sancisi oluyor karnim siskinmis gibi rahatsiz bir his veriyor. Ayagimdan patik eksik etmemeye calisiyorum. Bir de gaz yapacak seyler den uzak durmani tavsiye ederim. Benim ara ara oluyor gaz sıkıntım. Doktoruna bir danis istersen belki gebelikte kullanilabilcek bir ilac yazar. Gecmis olsun 🙏