FatmaDkmts mommys1 ayni ben ya yeminle normal hayatımda da o kadar kararssizim ki 33 haftaligim daha kızıma isim bulamadim 😂
Gamze_cnky melikemstf kötü değil çok güzel ama o kadar çok koyan oldu ki , benim adım da Gamze , sınıflarımda hep 3 Gamze olurdu , sinir oluyordum 90’lar furyası işte , şimdi de Aden,Asel,Alina,Lina furyası var, siz bilirsiniz tabii 🍀😄