Salih Hepinize merhabalar, benim durumum yeni şöyle. Ben 3ay önce devlet hastanesinde erken doğum yaptım ,yani 28 haftalık, bebeğim küvezde 80gün civarda kaldı, taburcu oldu gün bize ekkiyüzbin 200000 tl fazla para çikardi , bizde SGK yok , sadice özel sigorta var , emma özel sigorta bize doğummu karşılamiyoruz dedi , devlet hastanesinde galiba özel sigorta olmuyormuş , biz askeri ücretle çalışıyoruz, hasteneye doğrumuzu anlattık Kabul etmediler , her gün eşim bu işi halletmek için çok kapılara gitti olmadı sonra bir hafta önce hasteneye gittimizde bizim borç 135000 tl ye düşmüş , bu nasıl oluyor bizde anlamadık , devlet hastanesi küvez ücretsiz diye gelmiştik , şuan bu paranı ödeyecek durumuz yok , bu durumda ne yapabiliriz ? Bilginiz olanlar varmi ?
Melomeltem Salih 135 milyarmi helal olsun devletimize elin gocmenlerine yardım eder kendi insanına borç çıkarır yazık ya
Cansugomur Tabiki de ücretsiz özelde de devlet Hastanesi'nde de kuvez ücretini devlet karşılıyor sigortanız yoksa bile gebelik durumu olduğu için ücret alamaz di