Şuan 35+4 üm kesin sezeryan düşünüyorum doktorum 10 12 Ağustos diyor. Yani 37+4 gibi almış olcak ben herkese bu doktor beni erken dogurtuyo diyorum. Bebek normal sen doktora karışma diyorlar. Kafam allak bullak kavuşmak için heyecanlı ve mutluyum bir yanmda erken diyor