Buseayazerdgn 38+0.... nerdeyse gebeliğimin başından beri bu sorunla uğraşıyorum yaşayanlar anlar... ağzımın tadı geçsin diye nerdeyse sırf yemekten kilo aldım... kulağa bahaneymiş gibi gelsede iğrenç bir durum... sürekli dişlerimi fırçalıyorım sürekli ağzımda sakız şeker bir süre sonra onlarda midemi kaldırıyor anlam veremediğim iğrenç.bir his var ağzımda bişeyler yeyince geçiyor gibi unutuyorum gibi.... çok zor bir durum tecrübeliler o his doğurmadan geçmiyor diyor 7 günüm kaldı... sabrediyorum... enerjim yoktu hiç olmadı...