Benimde sanırsam 250 de 1 çıkmıştı. Doktorum çok değil ben olsam yaptırmam karından sıvı aldırmayı dedi 2li taramama baktı tekrar burun kemiği ense kalınlığı gayet iyi ben kafaya takmamanı öneririm bi sıkıntı olduğunu düşünmüyorum dedi bende öyle yaptım