premsesanasi defnekrmn Çok yüksekse gerek yok o zaman daha makul birşey lazım bana bebek arabası da olacak sonuçta
cinderella premsesanasi ben solomombaby ergonomik olanını aldım zaten yenidoğan işin ergonomik olması gerekiyor içinde yenidoğan aparatı var 1 aylıkken kullanmaya başladım çok memnunum
Haticeozturk premsesanasi sanırım.kislik.ortu ile 200 lerdeydi 215 falandı ama kald çirkinliği vs hepsi göz önüne alınmış ve çok müşteri memnuniyeti var ben alacak olsam alırdım ama kanguru kullanıcam die almadim
CansuOztomurcuk Haticeozturk Civil’de var bahsettiğiniz kangurudan İlkay Baby. Hatta 155₺ fiyatı vardı yanlış hatırlamıyorsam.
Haticeozturk CansuOztomurcuk evet gördüm canim yalnız sanırım onun kışlık örtüsü yok birde yenidoğan aparatı vs oluyo bana hepsi 215 civarı bisi demişlerdi sormusdum
Serap46 Durumunuz varsa ergo omni 360 alın, çooook istemiştim belimden sıkıntı yaşadığım için ama paraya kıyamadım 🤣 solomom yenidoğan seti aldım kışlık örtüsüyle kasımda doğurucam kısmetse bakalım memnun kalcak mıyım 😃