Evet bugün çok pozitif bir şekilde şipşak diye doğurdum 😂
Sancım gece 3:20 civarları gelmeye başladı, yalancı sancı olduğunu düşündüm ilk başta çünkü bugüne kadar gelen bütün sancılarım geceleri oldu .
Gittikçe dayanılmaz bir hal alıyordu, ilk sancıdan belli aslında malatta bir baskı hissim vardı. Afedersiniz kızlar bitik tuvaletim gelmiş gibiydi. Sürekli lavaboya gittim. Daha sonra duş aldım hemen , sancım geçmedi yattıkça daha çok geliyordu.
Hemen kız kardeşimi aradım. O sırada babam ve 2 yaşındaki oğlumla evde yanlızdık.
Eşimi aradım daha sonra eşim annesiyle beraberdi ben doğumum yakın olduğu için çıkışım kolay olacağından babamda duruyordum, dayanamadığımı belirttim.Hemen geldiler ikiside. Hemen arabaya bindim ve geldim.
Suyumu beklemek istiyordum ama gelmek bilmiyordu. Zaten suyum patladı arkasına bebek geldi
Ebe açılmamın 3.5-4 cm olduğunu söyledi.
Kendi Doktorum bugün şehir dışına gidiyordu ve gitmeden geldi açılmam 7 cm di.
Ama bebek gerideydi.
Bir önceki ebemi çok istedim ve doğumuma yetişti.
Ebem geldi açılmama baktı 8 cm. Üstünü değişmeye gitti ve bana bir anda sancı geldi. Kapıda anesteziye arayın dedi oysaki ben anestezi istemiyordum.
Ve ne anestezi ne de doktoru beklemeden ebelerle pıt doğurdum. Allah ım, o an gerçekten bambaşkaydı
İlk doğumda anestezi vermişlerdi istemediğim halde.
Bunun bu şekilde olması benim için mükemmel bir duyguydu, sıcacık bir şekilde kucağıma geldi bebeğim.
Kordonu 2 tur boynuna dolandığı için yüzünde hafif bir morluk belirdi.
Daha sonra başka bir doktor geldi, kendi doktorum gittiği için.
Hızlı doğuran hasta sen misin ne anestezi ne doktor beklemişsin helal olsun dedi 😂
Bebeğimin yeni Doğan’a gönderdi morluğu için.
Çok şükür ki sadece kordon dolanmasından kaynaklı bir morluk olduğu için sorun olmadığını 1-2 gün içinde geçeceğini söylediler.
Şimdi yanımda mışıl mışıl uyuyor prensesim.
Akşamı iple çekiyorum evime gitmek için 😇