Kuzu ben de ilk öğrendiğimde 800′lerdeydi betam ama kese görünmemişti oktor iki gün sonra kan ver artışa göre bakalım dedi 800′den ekibine çıkınca kese gözüktü ama daha çok küçüktü geç döllenme olduğunu söylemişti bana bebek gözükmemişti bir hafta sonra gidince bebeği de kalp atışını da duymuştum bir gittiğimde 6 haftalıktım ama meğerse daha 5 haftalıkmışım 😅