Hbhh Mrblr kararsız kaldığım bi durum var ben bir kaç ay önce sağlıksız gebelik geçirip kürtaj olmuştum şuan tekrar hamileyim 12 haftalık bi sorun olmadı şimdiye kadar ama doktorum hem tiroid hastası olduğum için hemde önceki gebeliğimden risk grubunda olduğumu söylüyor bu risk 4. Ayım bitince yüzde 1e düşecekmiş ve haftaya bi 14 saatlik yolculuk yapmayı düşünüyorum uçak olmadığı için özel araba ile ama doktorum bukadar mesafeyi önermediğini söyledi eğer çok zorunlu isen (değilim) saatte bir yarım saat yürüyüş yapacak şekilde ve yolculuk esnasında ayağımı sarkıtmadan yapmam gerektiğini söyledi zorunlu bi yolculuk değil ama çok istiyorum siz olsaydınız neyapardınız?
Aslan10 Hbhh arka koltuk boş mu yatarsın orda görumcem kınama 7 aylık hamile geldi 14 saatlik yolu ve orda da hiç durmadı. Hamilesin diye kendinden kısmak doğru değil tabi çocuğu da düşünerek ama çok sarsmadsn arada yürüyerek arka koltuğa kendine yatak yaparak gidebilirsin.
TheMuhtesem Hbhh benim doktorum risk gördüğünde 2saatlik yola bile izin vermedi. Dinlenerek gitmeden ziyade araba yolculuğunda ıssız biryerde bir sorun olursa hastaneye nasıl yetişeceksin demişti.
prensesannesi__ Hbhh zorunlu değilsem risk ortadan kalkana kadar ertelerdim gitceginiz yere her zaman gidebilirisniz ama Allah korusun olumsuz biseu de zamanı geri alamayiz bence biraz erteleyin riske atmayın hiç bebeginiz herşeyden önemli ❤️
Kuzeymiraa Hbhh ben otobüsle 18 saat yolculuk yapmak zorunda kaldım. O kadar sık hareket etmek zorundasınız ki hem bebek sıkısıyor hemde ayakalrım bacaklarım o kadar şişti ki kafayı yiyecektim günlerce inmedi bol su içmeme rağmen sürekli hareket edebileceğiniz bir yolculuksa öneririm yoksa kesinlikle önermem ben mahvoldum
Aslhna Hbhh kaçıncı haftadasınız ben 30 da 7 saat yolculuk yaptım birde bunun dönüşü vardı kendinizi iyi hissediyorsanız bence özel arabayla gidilebilir
Basakhilal Hbhh 17 haftalığım otobüsle 12 saatlik yolculuk yaptım. Ayaklarım davul oldu. Oturamadım, uyuyamadım, zor bir yolculuktu. Tekrar cıkmam büyük ihtimalle ki doktorun önermiyorsa cıkma derim. Benim tehlikem yok diye çıktım ama zorlandim
Elif_p Hbhh 14 saat bana çok geldi canım ben olsam gitmem hem ödem hem yorgunluk hem de sabit kalmaktan kan dolaşımını tehlikeye sokar ben en fazla 5 saate gittim
Aydan09 Hbhh benim gebeligim cok guzel geciordu doktoruma sormadan 12haftalikdim falan yada 10 6satlik yolculuk yaptim gidis donus 12saat ayni gun bisey olmasa bile 1,2sonda agir kanamayla hastanelerde yatdim Allah korudu sukur suan 8aya vardik ama dikkat et ne olur olmaz doktorun onermedise gitme
aslanprenses_ Doktorun çok haklı aslında. her saat başı hareket edeceksen yürüyeceksen ayaklarını uzatarak gideceksen git. 14 saatlik yolculuk olacak ama sana 18 19 saat yolculuk ama haberin olsun. Geçen hafta doktoruma giderekn trafiğe yakalandık 2 saat arabada oturdum uzatmadım ayaklarımı yürüyüş yapmadım ayağımın biri davul gibi oldu 3 gün sonra üstüne basamadım. Bazen bazı şeylere dikkat etmek gerekiyor işte.
Kediannesi1 Hbhh bende çok istedim bayramda en azından 5 saatlik mesafeye gideyim izin vermedi 1 saat Tekirdağ’a gideyim dedim ona da izin vermedi kanaman ağrın olursa ne yapacaksın burdan ayrılma dedi şükür 5. Ayıma girdim bugün hadi git tatiline dedi ve ben tatil hazırlığına başladım 5 saatlik mesafeye 2 saatte bir 20 dakikalık yürüyüşlerle izin verdi ve 1 haftadan uzun kalmam şartıyla hastane yakınına yani diyeceğim o ki isteklerimizi ertelemek bizler ve bebeklerimiz için çok daha iyi yine de siz bilirsiniz ama