Temmuz sonuna kadar gidip ödeme yaparsanız doğumunuz Ağustos sonrası değilse, doğum zammını yansıtmıyorlar. Doğum ücreti zamlı 25.000 tl ama şu an ödenirse 14 bin tl, Eylül’den sonrası yine zamlıymış bugün ödeme yaptık, denk gelen varsa diye uyarmak istedim 🩷