Devlet hastanesi gerçekten tuhaf . Bende 2 gün önce gittim kahverengi lekem vardı iğne bile yapmadı duphaston yazdı gönderdi ertesi gün kanamam başladı özele gittim progestan iğne yaptılar 2 tane bugün durmuştu kanamam ama yine bi kaç damla başladı ne yapacağız biz