ucr13 Ignenin kutusunu 90 lira bi ücretle alıyorum raporum bitmiş yenilenecek Bazıları ücretsiz alıyormuş raporlarınızda ne yazıyor
SusamTanecigi ucr13 venoz yetmezlik yazıyor eczaneye veriyorum raporumu hep aynı yerden alırım zaten hiçbir ücret çıkmıyor ilk gebelikte te aynıydı şimdi ikinci gebeligim yine qyni şekilde
Ozge111 ucr13 ben ilk 5 ay ücretsiz aldım raporun süresi dolunca kadın doğum yazdı ama ücret çıktı bnde kalp damar cerrahine yazdırdım 20 kutu ya 15 Lira verdim