Merhaba ilk gebeliğim 29 yaşındayım. Ben ve eşimin ailesinde hiçbir bebek genetik problemli değil ancak sırf içimiz rahat etsin diye para vererek fetal DNA yani Nipt testi yaptırdım. Bu testte en sık görülen down vb sendromlar için test negatif olmasına rağmen hocamızında hiç beklemediği şekilde kromozom 3 de anomali saptandı. Şaşırtıcı olan şuydu en sık görülenler diğerleriydi bu hem çok nadir görülüyordu hemde yüzde olasılık daha düşük bir ihtimaldi doğruluk diğerlerinde %99 ken bunda %50-60 mış. Ama o kadar büyük bölgedeymiş ki ya bebek düşerdi dedi ya da ultrasonda sorun görürdük dedi. Ama ultrasonda herşey normal. Bugün ağlamaktan kendime gelemedim, yalvarırım biri bişey desin, testi tekrarladık. Her ihtimale karşı. Sonrasında aynısı çıkarsa amniyosenteze gideceğim. Nasıl dayanacağım bilmiyorum