[silindi] benim adetlerim kendimi bildim bileli hep düzenliydi. İlk bebeğimi düşündüğümde 28 yaşındaydım. 2 sene boyunca korunmadım ama gebelik oluşmadı. Doktor tedaviye başlayalım dedi eşim kabul etmedi tam da bu sıralarda 2. Senenin sonunda tedavisiz hamile kaldım. İkinci gebeliğim oğlum 5 yaşındayken korunmadığım ilk ayda oldu ama kimyasaldı. 3. Gebeliğim ise kimyasaldan sonraki 8. Ayda oldu hiç tedavi görmedim. Adetlerim 7 gün sürer